الثلاثاء، فبراير ١٤، ٢٠٠٦

يومنا حب


النهارده عيد الحب كل سنة وكل الناس بخير وسلام وحب، كل سنة كنت باشوف البنات والأولاد شايلين ورد احمر ودبدوب ابيض بقلب احمر ، وناس رايحة وناس جاية ، لكن السنة دي
وبم إني بقيت مدونة على قد حالي اسمحوا لي اكتب لكم عن عيد الحب وأحوالي معاه أنا بحب الحب ، بعيدا عن العلاقات العاطفية والكلام الجامد ده في الأخر الحب نعمة من ربنا وياريت كل الناس تتعلم أزاي تحب و تحافظ على حبايبها.

بحب ...ولد وبحلم أكمل عمري معاه ع الحب وبالحب
بحب ...صحابي وأتمنى نفضل على طول أصحاب و أخوات
بحب ...أمي وأخواتي وبيوحشوني كثير ونفسي يحبوني دايما
بحب...أصحابي في الشغل وأتمنى اعلم في حياتهم ونتواصل دايما
بحب...حاجات وحاجات ورد وبحر وشجر وأغاني وحكايات وكلها حاجات

وعشان بحبهم من غير ما أفكر لقيتني بابعت لكل واحد فيهم وردة حمراء مش عارفه ليه حسيت إنها أول مرة حد يهادي حد بيحبه بوردة حمراء وفل ابيض ومشيت في الشارع وأنا شايلة الورد وكل الناس فاكراني جايباه لحبيبي وكنت فرحانة أكثر لان عندي بدل الحبيب عشرة .

وكمان بقول لهم كل يوم وانتوا بتحبوا وبتتحبوا وعيدكم حب.
ليلى ومنى وهوبه ورشا وشيرين وياسمين وهبه وبراء ومصعب

هناك تعليقان (٢):

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

بس كده كتير علينا
إن حضرتك تشرفينا و تكتبي أسمائنا في البلوج بتاعك :)
كل سنة و انتي طيبة يا دعاء ، و عقبال ما تكملي مع الولد ده بقية عمرك بالحب و ع الحب ;)

عمرو عزت يقول...

أهلا أهلا

أنا دخت علي ما عرفت اجي هنا

علي العموم اهلا بيكي و ببيرو

انا اضفت عناوينكم عند علاء و الموضوع بياخد يومين و لا حاجة و بعدها مواضيعكم تنزل في المجمع


نورتم البلوج سبوت

و ألف مبروك ليكي و لـ (( الولد ده )) اللي بيقول عليه مصعب